fridaarvida

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av ArvidaFrida Larsson - 5 juni 2010 19:22

hejhej! :)

nu är jag hemma igen, måste städa   

dagen: jag och matte åt frukost typ runt elva, sen frågade vi om Johan ville va med oss, men han kunde inte just då   

jag och matte kom först inte på va vi skulle göra, men sen spelade vi Skippo (ett kortspel) först vann jag (såklart), då ville han ha revanch (stavning), då vann han, sen körde vi en sista avgörande, och den vann han :( aja, de va bara tur... :d när vi spelade den tredje och sista, kom johan, för då kunde han va! vi drog till ica    sen satt vi vid skolan ett tag, sen drog vi och badade i gropen! de va fett varmt (igen!) sen drog jag hem :(

så nu har jag badat fyra dar i rad :d först med sara och ewe (L) sen med linn (L) sen med mattte och jakob(L) och idag med matte och johan (L)

 

aja, nu lär jag nog fortsätta städa... :d

 

//FridaArvida

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


min vardag i bilder och text!:D
följ den bara!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards