fridaarvida

Alla inlägg under april 2010

Av ArvidaFrida Larsson - 30 april 2010 16:19

hahah heey ;D<3 idag fyller kungen år  :D:D:D:D

aja,nu har jag praoat klart :M

idag va jag och björn ute och åkte bil och åkte "ärenden" eller vad man ska kalla de' :P

sen köpte vi kebab :D gott ;P hahah ;)

jag va faktiskt duktig , jag städade köket som de aldrig använder där ^^

nu e jah iaf hemma :D

 

asså jah vet inte va vi gör ikväll (valborg xD ) jag vill till irsta, men de kanske blir kärrbo :/ vi får se ;)

  

här får ni en bild som är ganska exakt ett år gammalt :D det är på mig och maraboo (L) han är sååååå söt (A)^^<3

 

see ya(L)<33<3

 

//Arvida(L)<33<3 

Av ArvidaFrida Larsson - 30 april 2010 09:28

hejsan :D<3

nu är jah på pappas jobb :) de är väl kul ;)  

jah var bara tvungen att skriva ett  inlägg ;D

men jag bloggar mer ikväll :M^^<3

seee ya (L)

 

//Arvida(L)<33<3

 

Av ArvidaFrida Larsson - 28 april 2010 20:06

tja!:)

idag va jah ju ute och motioneran haha, jag är duktig? :P

sen satt jah typ vid datorn, sen kom mamma hem, och vi har rensat ur min garderob :o nu har jag typ hälften avalla kläder kvar ;o <3 fast de e fett skönt att inte ha hur mkt som helst ;)<3

 

aja, imorrn ska jag praoa på pappas jobb :M ska bli fett kul :D

 

nej, nu ska jag hoppa in och duscha:D

 

kram

 

//Arvida (L)<33<3

 

ps. JAG ÄLSKAR AVRIL! :D nu vet ni det :M<3 (L)

Av ArvidaFrida Larsson - 28 april 2010 11:01

hello (H)<3

 

nu har jag käkat lite frukost, ska ut och "motionera" nu ;)<3

bloggar seen... :D<3

 

outfit för joggningen elr va jag gör ;P<3

  

svarta mjukisbyxor

friidrott t-shirt

grå tjocktröja

 

Kram

 

//Arvida

Av ArvidaFrida Larsson - 27 april 2010 16:18

hello (A) <3

 

igår fick vi önska vilka vi vill ´gå i samma klass som igen, och jag glömde sara!!! men anneli sa att hon kunde skriva upp henne åt miig ;P (L)

 

ikväll är det föräldrarmöte, och då får typ barnen va med, vi ska typ planera inför våran klassresa... vi ska åka till säffsen ;D

 

och imorrn är det studiedag, och sen på torsdag och fredag ska jag prya hos pappa ;D jag vet inte var vi är på valborg ... vi får se ;D<3

 

jag har typ inte så mkt mer att skriva xD<3

dagens outfit: ;)  

haha har tråkigt xD<3

 

see ya (L)<3<3

 

//Arvida(L)<33<3

 

Av ArvidaFrida Larsson - 25 april 2010 17:03

hello ;D

idag va ja bara hemma och så :/<3

 

nu sitter jag här och ska snart städa rummet :/<3

 

här kommer före och efterbilder på mitt hår (A)<3 :P

 

efter:

  

före:

  

Av ArvidaFrida Larsson - 24 april 2010 20:49

   tja :D

här flyger jakob xD

 

idag va jag som sagt med johan och matte,

vi va på ica och på skolan några gånger xD<3

 

 sen vi gick hem till johan, och där va jakob och jack ;P

vi hoppa studsmatta, *hosthost* DE hoppade studsmatta, jag tog colla kort ;D <3

 

asså fett rolig dag, roligaste dan på länge... (L)<3

 bilder...: :D

 

jakob flyger :D<3  (flygande jakob xD ) 

matte och johan xD

    

johan flyger (A)<3

 

johan flyger xD <33   

haha flygande jakob :PxD<3 

oj, haha samma bild igen xD<3


see ya(L)<33<3

 

//Arvida(L)<33<3

 

Av ArvidaFrida Larsson - 24 april 2010 15:23

 tjou(L)

är me johan och matte (A)<3

vi hoppa först studsmatta med "senaps filten", sen gick vi runt lite xD<3 och vi körde basket på skolan xD

bilder kanske kommer ikväll ;)

 

see ya(L)<33<3

 


//Arvida(L)<33<3

Presentation


min vardag i bilder och text!:D
följ den bara!;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards